Insolvenční správce nespolupracuje

PoradnaInsolvenční správce nespolupracuje
Tazatel se zeptal(a) před 2 roky

Dobrý den,
 po deseti letech konečně soud rozhodl o insolvenci a v rozsudku sdělil, že mám insolvenčnímu správci sdělit číslo účtu pro zaslání připadající částky do deseti dnů. Na adresu uvedenou v rozsudku jsem zaslal doporučeným dopisem číslo svého účtu. Bohužel insolvenční správce zásilku nepřevzal ano nevyzvednul na poště. Tudíž se mi vrátila.  Zajímalo by mě, co se dá v takovém  případě dělat? Nejde o tu částku, ta byla výši dlužné částky směšná a celou jsem ji už dal za tu dobu do poštovného. Jde mi o princip.  Poraďte co mohu dělat, když jediný kontakt na insolvenčního správce je jen poštovní adresa? 
Děkuji
Jiří Špaček

1 Odpovědi
JUDr. Pavel Berger Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den, nejdříve bych doporučoval ověřit, zda adresa IS, která byla uvedena v rozsudku a na kterou jste zasílal doporučený dopis je adresou stále aktuální. Pokud tomu tak je, tak bych doporučoval tento dopis zaslat k příslušné sp. zn. insolvenčnímu soudu s komentářem, že se Vám dopis nepodařilo doručit IS. Současně bych doporučoval zaslat IS toto sdělení i e-mailem.
 
S pozdravem JUDr. Pavel BERGER, advokát, insolvenční správce

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.