nekomunikativnot ins. správce

Poradnanekomunikativnot ins. správce
Tazatel se zeptal(a) před 6 měsíců

Dobrý den,
 mám schválenou insolvenci a přiřazeného ins. správce. Prosím, co mám dělat v případě, kdy mi ins. správce nebere telefony a neodepisuje na emailové zprávy. Děkuji a s pozdravem Karel Rádler

1 Odpovědi
JUDr. Pavel Berger Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
na začátek mi Vás dovolte upozornit, že insolvenční správce není Váš právní zástupce či advokát a přednostně  je třeba vycházet z veřejně dostupných informací, které najdete např. v Insolvenčním rejstříku. Pokud tímto způsobem informaci získat nelze a obrátíte se s dotazem na insolvenčního správce, pak by Vám měl tuto informaci v přiměřené lhůtě sdělit, není však jeho povinností s Vámi komunikovat na denní bázi.
Pokud se i nadále domníváte, že insolvenční správce nekomunikuje nepřiměřeně dlouho a porušuje své povinnosti dané insolvenčním zákonem, tak lze doporučit, abyste Váš dotaz na insolvenčního správce zaslal v kopii i insolvenčnímu soudu.
S pozdravem JUDr. Pavel BERGER, advokát a insolvenční správce

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.